Dei Energy News

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τους υπαλλήλους της ΔΕΗ Κηφισιάς!


Πολίτης μας έστειλε μήνυμα προς 4 εργαζόμενους του υποκαταστήματος μιας ΔΕΚΟ, για την οποία έχουν γραφεί πολλά.
Το μήνυμα του αναγνώστη έχεις ως τελικούς παραλήπτες τους συγκεκριμένους εργαζομένους της ΔΕΗ Κηφισιάς που εξυπηρετούσαν το κοινό τη 12η Οκτωβρίου 2011. Αναφέρεται, δηλαδή, στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ συγκεκριμένων υπαλλήλων και ενός πελάτη. Γι’ αυτό και το δημοσιεύουμε.


«Αγαπητό GoodNews.gr,
διάβασα πρόσφατα την επιστολή μιας αναγνώστριας η οποία μέσα από τις σελίδες σας ευχαρίστησε δημόσια για την άψογη συμπεριφορά, τον επαγγελματισμό μα και μαζί τη φροντίδα και το ανθρώπινο ενδιαφέρον που έδειξαν ο αναπλ. διευθυντή Ξενοφών Τσαρούχας και οι ιατροί της Α΄Παθολογικής Κλινικής του Γ.Ν.Α. «Ελπίς».

Χαίρομαι ιδιαίτερα που επιτέλους υπάρχει ένας τρόπος για τους πολίτες να διαδώσουμε τα όσα θετικά συμβαίνουν στη ζωή μας -ακόμα και υπό τις παρούσες συνθήκες, ειδικά στις παρούσες συνθήκες. Ειδικά όταν πρόκειται για ιστορίες σαν της δικηγόρου κας Γεωργακοπούλου, που έχουν να κάνουν με θέματα υγείας.

Η δική μου εμπειρία ευτυχώς δεν είχε σχέση με κάτι το τόσο σοβαρό. Αλλά είχε ομοίως να κάνει με εργαζόμενους σε μια ΔΕΚΟ για την οποία μόνο άθλια πράγματα ακούγονται. Και δικαίως, ειδικά τώρα με το «χαράτσι». Η δική μου ιστορία έχει να κάνει με δημοσίους υπαλλήλους, σαν αυτούς που ως ελεύθερος επαγγελματίας έχω μάθει να αποφεύγω, σχεδόν εξ ορισμού να αντιπαθώ.
Βρέθηκα στο υποκατάστημα Κηφισιάς την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου, από τις 9 το πρωί, μέχρι τις 3 παρά δέκα. Ο λόγος για τον οποίο πήγα ήταν για να ζητήσω διευκόλυνση στην εξόφληση του υπέρογκου λογαριασμού μου. Δυστυχώς όμως, το όνομα του μετρητή δεν είναι στο όνομά μου και ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος μου ζει εκτός Αθηνών. Οπότε, ούτε να πάρω εξουσιοδότηση από αυτόν μπορούσα, ούτε φυσικά να γυρίσω το ρολόι στο δικό μου όνομα, καθώς αυτή η μετατροπή κοστίζει.
Προσπάθησα από τις 9μιση μέχρι και σχεδόν μισή ώρα μετά το επίσημο κλείσιμο της ΔΕΗ (το περίφημο «σχόλασμα» των δημοσίων!) να βρω κάποια λύση. Δυστυχώς, δεν τα κατάφερα.

Αλλά θέλω δημόσια να δηλώσω ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν ήμουν μόνος. Ενιωσα πραγματικά υποχρεωμένος από τη συμπεριφορά και των 4 υπαλλήλων με τους οποίους ήρθα σε επαφή. Με προεξέχουσα την Υποτομεάρχη κα. Γραμ. Ανδρεοπούλου (αυτό το στοιχείο διαβάζεται στη σφραγίδα που φέρει η απόδειξή μου, αλλά και την ταμία, την υπεύθυνο για τις μεταφορές, ακόμα και τον φύλακα. Λυπάμαι που δεν έμαθα ποτέ τα ονόματά τους, όμως οι συνθήκες δεν ήταν ιδιαίτερα ευχάριστες για εμένα.
Μπορεί τελικά να μην εξυπηρετήθηκα, όμως είμαι βέβαιος πως όλοι τους έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους, σα να ήμουν από παλιότερα γνωστός τους. Είμαι δε σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος που έτυχε τέτοια ανθρώπινης μεταχείρισης. Θέλω να τους ευχαριστήσω δημόσια για την προσπάθεια που κατέβαλλαν και για τα 20 λεπτά που ασχολήθηκαν με την περίπτωσή μου ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ.

Θέλω επίσης να τους συγχαρώ για την ανθρωπιά που καταφέρνουν να διατηρούν, καθώς όπως διαπίστωσα ο ίδιος, οι συνθήκες στις οποίες εργάζονται είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Ωρες - ώρες, εξαντλητικές. Πραγματικά, ελάχιστους εργαζόμενους έχω δει εδώ και πολλούς μήνες να μη σηκώνουν κεφάλι. Και πάντα, ευγενικοί.
Από τις 9 το πρωί μέχρι αργά το μεσημέρι ο κόσμος συνέρρεε για κάποια παρόμοια με τη δικιά μου περίπτωση, ή για κάποιο παράπονο. Τα δε τηλέφωνα δε σταμάτησαν στιγμή να βαράνε. Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν τόσο εργατικοί και καλότροποι δημόσιοι υπάλληλοι. Ακόμα κι αν οι συγκεκριμένοι, αυτοί της Κηφισιάς, αποτελούν εξαίρεση, οφείλω να τους το αναγνωρίσω και να τους πω δημόσια Bravo.
Θέλησα να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου, να βοηθήσω έτσι στο χτίσιμο της Ελλάδας που μας αξίζει, όπως αναφέρετε στις σελίδες σας, να αναδείξω κάποιους «Ωραίους Δικούς μας», να προσφέρω έναν θετικό λόγο, έναν έπαινο, αντί για μια καταγγελία, μια γκρίνια. Μακάρι ο κήπος που ανοίξατε να ανθίσει παντού!

Μετά τιμής
Ηλίας Λαγοδήμος
έμπορος,
κάτοικος Αγ. Στεφάνου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News