Dei Energy News

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ν.Φωτόπουλος: Δεν μετακινήθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ - Δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ

«Εγώ δεν έφυγα από το ΠΑΣΟΚ, εσείς φύγατε», τονίζει ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Νίκος Φωτόπουλος, σε ανοιχτή επιστολή που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα με την οποία καλεί την ηγεσία του κόμματος να τον διαγράψει.
Ο κ. Φωτόπουλος διαψεύδει τις πληροφορίες ότι μετακινήθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει ωστόσο ότι στις δύο τελευταίες εκλογές (Μαΐου και Ιουνίου) δεν ψήφισε ΠΑΣΟΚ.
«Αν η δημόσια τοποθέτηση μου ότι δεν ψήφισα το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ σας είναι η αιτία για τη διαγραφή μου κάντε το», τονίζει.
«Αυτό το ΠΑΣΟΚ, έτσι όπως το καταντήσατε, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που οραματίστηκε και έφτιαξε ο ιδρυτής του (που κάποιοι από εσάς παρακαλάγατε να πεθάνει για να πάρετε την καρέκλα)», αναφέρει.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ επικαλείται, τέλος, πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σχεδιάζει να διαλύσει την ΠΑΣΚΕ και τονίζει: «Με σεβασμό του λέω ότι η ΠΑΣΚΕ είναι αυτόνομη, ανεξάρτητη και ακηδεμόνευτη παράταξη. Η ΠΑΣΚΕ δεν είναι η ταμπέλα της. Πάνω από όλα είναι η ιστορία, οι αγώνες και τα μέλη της».
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ



ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ
ΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ
Έκπληκτος καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου έβλεπα και άκουγα σε καθημερινή βάση χωρίς κανέναν ενδοιασμό διάφορους «σωτήρες του έθνους» πότε από τη Ν.Δ., πότε από το ΠΑΣΟΚ ακόμη και από τη ΔΗΜΑΡ, χωρίς καν να με γνωρίζουν, χωρίς να ξέρουν τι άνθρωπος είμαι πως σκέπτομαι, πως ζω, πως κινούμαι να αναφέρονται στο όνομά μου και να κρίνουν με τον πλέον απαξιωτικό τρόπο υποτιθέμενες κινήσεις και αποφάσεις μου ,που αν αφορούσε τους ίδιους, θα είχαν καταθέσει ένα σωρό μηνύσεις.
Συγκεκριμένα,
Γινόταν πολύ μεγάλη κουβέντα ότι έφυγα από το ΠΑΣΟΚ, ότι προσχώρησα στο ΣΥΡΙΖΑ και μια σειρά άλλα .
Λίγους μήνες πιο μπροστά συνειδητά παρουσίαζαν (κάποιοι το θεωρούσαν ως γεγονός, κλεισμένο και κλειδωμένο) ότι είχα συμφωνήσει να είμαι υποψήφιος βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ.
Σήμερα, τώρα, που τελείωσαν οι εκλογές (αφού χρησιμοποιήθηκε και βιάστηκε το όνομά μου, με διάφορα απίστευτα και απαράδεκτα σενάρια και ακούσματα) πιστεύω οι «σωτήρες του έθνους» να μου επιτρέπουν να μιλήσω κι εγώ, ο κατά τους διάφορους κυρίους και κυρίες «το βαθύ ΠΑΣΟΚ», «Το βρώμικο ΠΑΣΟΚ», «Ο κρατικοδίαιτος», «ο βολεμένος», «ο υπεύθυνος για την κατάντια του τόπου», «ο καταχραστής Δημόσιου χρήματος», «ο αχάριστος» (αυτά και πολλά άλλα άκουσα εγώ οι φίλοι μου, οι σύντροφοι μου και η οικογένειά μου) που για μεν το ΠΑΣΟΚ κάποια από τα στελέχη του έλεγαν «ο αχάριστος έφυγε» και άλλοι «τέτοιους δεν τους θέλαμε και τους διώξαμε»!!!
Όσο δε για τη ΝΔ η χρήση του ονόματός μου προκειμένου να πλήξουν το ΣΥΡΙΖΑ γίνονταν στη βάση : «κοιτάτε ποιους πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ…» δηλαδή κατ’ αυτούς, τους υπεύθυνους για την κατάντια του τόπου…τους τυχάρπαστους, τους βολεμένους, τους κρατικοδίαιτους…
Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τα πράγματα.
Θα απαντήσω πρώτα στους «συντρόφους μου» που βιάστηκαν να με χαρακτηρίσουν ως «αχάριστο»
  • Όχι σύντροφοι ο «αχάριστος» δεν έφυγε και δεν προσχώρησε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Όσο για το «αχάριστος» γιατί άραγε αχάριστος;
Μήπως με έβαλε το ΠΑΣΟΚ στη δουλειά;
Μήπως μου έβαλε τη γυναίκα, τα παιδιά ή οποιοδήποτε συγγενικό μου πρόσωπο;
Μήπως με έβαλε σε κάποια επιτροπή;
Μήπως μου έδινε μαϊμού (ή και πραγματικές) υπερωρίες, εκτός έδρας εργασία και Σαββατοκύριακά;
Μήπως υπάρχει κάποιος Υπουργός ή Βουλευτής 34 χρόνια τώρα που να του ζήτησα ρουσφέτι;
Όχι βέβαια γιατί δεν μπήκα στο ΠΑΣΟΚ για να πάρω αλλά για να αλλάξουμε τον κόσμο.
  • Όχι σύντροφοι δεν έτρεξα να ενταχθώ σε κανένα άλλο κόμμα για να συνεχίσω να είμαι βολεμένος ή να βολευτώ γιατί δεν ανήκα ποτέ στους βολεμένους και δεν μ’ ενδιαφέρει να βολευτώ.
  • Όχι σύντροφοι δεν έτρεξα να εγκαταλείψω το καράβι που βυθίζεται σαν τα ποντίκια. Αυτός ο ρόλος σε άλλους ταιριάζει.
Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ.
Αλλά όχι αυτό το ΠΑΣΟΚ
  • ΌΧΙ το ΠΑΣΟΚ που κατακρεούργησε τον κόσμο της εργασίας και ισοπέδωσε κάθε λαϊκή κατάκτηση.
  • ΌΧΙ το ΠΑΣΟΚ που μετέτρεψε τη νέα γένια σε δούλο και σύγχρονους σκλάβους.
  • ΟΧΙ το ΠΑΣΟΚ που κόβει τις συντάξεις από τα περήφανα γηρατειά που έλεγε ο Αντρέας.
  • ΟΧΙ το ΠΑΣΟΚ που γκρέμισε και ισοπέδωσε κάθε λαϊκή κατάκτηση
  • ΟΧΙ το ΠΑΣΟΚ που απειλεί, που εκβιάζει και κόβει το ρεύμα στους ανέργους, τους φτωχούς και ανήμπορους συνανθρώπους μας.
  • ΟΧΙ το ΠΑΣΟΚ που ξεπουλά κάθε τι Δημόσιο.
Αυτό το ΠΑΣΟΚ έτσι όπως το καταντήσατε δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που οραματίστηκε και έφτιαξε ο ιδρυτής του (που κάποιοι από εσάς παρακαλάγατε να πεθάνει για να πάρετε την καρέκλα).
Αυτό το ΠΑΣΟΚ πλήγωσε και απογοήτευσε τον κόσμο του, τον κόσμο της εργασίας, τους μη προνομιούχους που πιστά επί δεκαετίες ήταν το στήριγμα του.
Αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ξέραμε, με αυτό που μας έκανε να δακρύσουμε και να ονειρευτούμε ότι θα αλλάξουμε τον κόσμο…
«Σύντροφοι» της σημερινής ηγεσίας που πολλοί από εσάς ανακαλύψατε το ΠΑΣΟΚ το 1990, το 2000 και το 2009 κλέψατε τα όνειρα, μας κλέψατε το κόμμα μας.
Ο ιδρυτής του γι άλλο σκοπό το έφτιαξε και όχι με τις πολιτικές του να φέρνει τον κόσμο στην απόγνωση και να αφαιρεί ανθρώπινες ζωές.
Εγώ δεν έφυγα από το ΠΑΣΟΚ .
Εσείς φύγατε.
Δεν προδώσαμε εμείς (αν μου επιτρέπετε να αναφερθώ στα 2.200.000) που δεν ξαναψηφίσαμε το κόμμα μας.
ü Εσείς προδώσατε
ü Εσείς μας διώξατε
ü Εσείς μας πουλήσατε στην Μέρκελ κα το Σόιμπλε.

Ναι δεν έφυγα
Ναι δεν πήγα κάπου αλλού ούτε καν το επεδίωξα, ούτε καν το σκέφτηκα, ποτέ δεν μίλησα με κανέναν για κάτι τέτοιο, ποτέ δεν συναντήθηκα με οποιονδήποτε.
Δεν έτρεξα να πάω αλλού , να πιάσω θέση. Εάν ήθελα θέσεις και καρέκλες θα αποδεχόμουν την πολύ τιμητική πρόταση που μου κάνατε πριν 2,5 χρόνια για υψηλόβαθμη κομματική καρέκλα ή μήπως το ξεχάσατε;
Όμως,
Ναι για πρώτη φορά δεν ψήφισα το κόμμα μας γιατί χωρίς συνέδριο το μεταλλάξατε και το κάνατε κόμμα σας.
Ναι, ούτε το Μάη, ούτε τώρα ψήφισα ΠΑΣΟΚ.
Το ΠΑΣΟΚ σας, το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ σας, δεν το ψήφισα .
Εγώ κι απ’ ότι ξέρω και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι είμαι και παρέμεινα στο άλλο ΠΑΣΟΚ.
Σ’ αυτό που κρατήσαμε μέσα στις ψυχές μας.
Αυτό που είχε όραμα και στόχο το Σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας και όχι την θεοποίηση των αγορών και το τσάκισμα του Λαϊκού κινήματος.
ΟΧΙ δεν ψήφισα σύντροφοι,
ü    Δεν έδωσα συγχωροχάρτι στις άδικες αντεργατικές και βάρβαρες πολιτικές σας…
ü    Δεν επικρότησα όλα όσα κάνατε…
ü    Δεν σας επιβράβευσα.
Δεν είμαι διπρόσωπος ως συνδικαλιστής
Θα ήμουν απαράδεκτος απέναντι στους συναδέλφους μου που τόσες φορές μαζί και με άλλους συνδικαλιστές βγάλαμε στους δρόμους! (τριάντα πέντε μέρες απεργία κάναμε ενάντια στα μνημόνια σας).
Δεν παίζω με τα μεροκάματά τους.
Δεν παίζω με την ψυχή τους.
Διαφωνώ με τους συντρόφους που σας ψήφισαν αλλά σέβομαι την επιλογή τους. Μπορώ να καταλάβω το συναισθηματικό τους δέσιμο.
Όσο για όσους βιαστήκατε να πείτε «Αυτούς τους διώξαμε ή δεν τους θέλουμε» αλήθεια με ποια διαδικασία το αποφασίσατε; Μόνοι σας;
Προφανώς, για ότι δεν σας αρέσει ή σας ενοχλεί αποφασίζετε μόνοι σας…
Αν η δημόσια τοποθέτηση μου ότι δεν ψήφισα το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ σας είναι η αιτία για τη διαγραφή μου κάντε το.
Δεν με ενδιαφέρει να είμαι στο δικό σας ΠΑΣΟΚ.
Στο ΠΑΣΟΚ των νεοφιλελεύθερων.
Διαγράψτε με!
Εσάς έτσι κι αλλιώς σας έχει διαγράψει ο κόσμος της εργασίας. Εμένα αυτός ο κόσμος με ενδιαφέρει να μην με διαγράψει.
Όσο για όσους βιαστήκατε να πείτε «αυτούς δεν τους θέλουμε» υπονοώντας ότι είμαστε βαρίδι ή οτιδήποτε άλλο, θέλω να σας ρωτήσω:
ü  Μέχρι χθες που σας κουβαλούσαμε τις ψήφους ήμασταν καλοί;
ü  Μέχρι χθες που οι αγώνες μας με κυβέρνηση της Ν.Δ. (που δεν γίνονταν για τις καρέκλες σας αλλά για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα) επειδή σας βόλευαν γιατί έτσι θα γινόσασταν Υπουργοί ήμασταν καλοί;
ü  Μέχρι χθες που κάναμε καταλήψεις στα γραφεία των Υπουργών της Ν.Δ. ήμασταν καλοί;
   Πότε καταλάβατε ότι είμαστε βαρίδι; Μετά από 34 χρόνια;
  • Επειδή πρωτοστατήσαμε στον αγώνα ενάντια στις πολιτικές σας;
  • Επειδή πρωτοστατήσαμε στον αγώνα ενάντια στα σχέδιά σας;
  • Επειδή δεν σας αφήσαμε να ξεπουλήσετε τη ΔΕΗ στους φίλους σας;
  • Επειδή δεν τρέξαμε να σας βάλουμε πλάτη;

Μα τι περιμένατε από τους συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ να δολοφονείτε τους εργαζόμενους και να σας χειροκροτούμε; Ε, όχι δεν το κάναμε.
Τι περιμένατε να φτύνετε τη νέα γενιά κι εμείς να σας λέμε ευχαριστώ;
Μα τι νομίζατε ότι όταν αγωνιζόμαστε ενάντια στη Δεξιά το κάναμε για εσάς και τις καρέκλες σας και τώρα θα σας χαριζόμαστε ;
Ε, όχι.
Η αξιοπρέπειά μας δεν μας το επιτρέπει. Ενεργούμενα σας δεν γίναμε ποτέ γι αυτό ποτέ δεν αγωνιστήκαμε να ανεβάσουμε ή να κατεβάσουμε κυβερνήσεις, αλλά για να αντιμετωπίσουμε προβλήματα και να αποκρούσουμε επιθέσεις.
Κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ μπήκαμε να αλλάξουμε τον κόσμο και όχι να βολευτούμε ή να σας ξεσκονίζουμε.
Αυτό είναι που δεν καταλάβατε. Νομίζατε ότι είμαστε όλοι ίδιοι.
Όσο δε για τους κυρίους της Ν.Δ. που χωρίς κανένα δισταγμό και προκειμένου να πλήξουν τον ΣΥΡΙΖΑ ότι δήθεν μαζεύει στις γραμμές του
«το βρώμικο ΠΑΣΟΚ»
«το βαθύ ΠΑΣΟΚ»
«το κρατικοδίαιτο ΠΑΣΟΚ»,
όλο αυτό το διάστημα ασελγούσαν σε βάρος μου αλλά και σε βάρος άλλων συντρόφων φτιάχνοντας μια αποκρουστική εικόνα θέλω να τους πω ότι εγώ που στο όνομά μου χωρίς κανένα δισταγμό ασελγήσατε σε όλη την προεκλογική περίοδο μαζί με άλλους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ,
  • Είμαστε αυτοί που εμπόδιζαν να φύγουν οι εντολές διακοπής ρεύματος στα σπίτια των φτωχών συνανθρώπων μας και γι αυτό μας σέρνουν στα δικαστήρια 8 μήνες τώρα .
Κυρίως όμως θέλω να σας πω ότι μαζί με άλλους συντρόφους, είμαι,
  • είμαστε αυτοί που 5 χρόνια τώρα αντιστεκόμαστε στα συμφέροντα που θέλουν να λεηλατήσουν και να ξεπουλήσουν την Επιχείρηση του Ελληνικού λαού.
  • Είμαστε αυτοί που οι ιδιώτες παρά τις αλλεπάλληλες προσκλήσεις τους δεν κατάφεραν να μας κεράσουν «καφέ» και να αποδεχτούμε τις οικοσκευές τους.
  • Είμαστε αυτοί που σταθερά και ανυποχώρητα φωνάζουν και αναδεικνύουν τα τεράστια σκάνδαλα και τις κομπίνες σε βάρος της ΔΕΗ, κομπίνες που πληρώνει ο ‘Έλληνας καταναλωτής.
  • Είμαστε αυτοί που πήγαμε ξανά και ξανά στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού και σε όλα τα δικαστήρια προκειμένου να σταματήσουμε το φαγοπότι σε βάρος της ΔΕΗ.
Συγκεκριμένα,
  • είμαστε αυτοί που εξηγούμε τους πραγματικούς λόγους και τα αίτια που παρά τις τεράστιες μειώσεις των μισθών μας, η ΔΕΗ από 550 εκ. € κέρδη το 2010 έκλεισε με 150 εκ € ζημιές το 2011!
Αίτια και λόγους για τα οποία ποτέ κανείς σας δεν είπε και δεν έγραψε οτιδήποτε.
Με βάση αυτά απευθυνόμενος στους βουλευτές της Ν.Δ. που χρησιμοποίησαν το όνομά μου θέλω να τους ρωτήσω:
Για τους «βρώμικους» συνδικαλιστές
Για τους «βολεμένους» συνδικαλιστές,
είπατε αρκετά και αν είμαστε βρώμικοι καλά θα κάνετε να λέτε και να μην σταματήσετε ποτέ.
Για τους βρομιάρηδες μεγαλοκαρχαρίες που κλέβουν εκατοντάδες εκ. € κάθε χρόνο από το κορόιδο τη ΔΕΗ έχετε το κουράγιο να πείτε κάτι;
Ξέρετε για ποιο λόγο πληρώνουν τα θύματα οι καταναλωτές;
Έχετε το κουράγιο να υπερασπιστείτε τη ΔΕΗ και το Δημόσιο Συμφέρον;
Βλέπετε ο συνδικαλιστής Φωτόπουλος και ο κάθε συνδικαλιστής που αρνείται να ενσωματωθεί, να γίνει «ρεαλιστής», «υπεύθυνος» και να προδώσει τους εργαζόμενους   είναι εύκολος στόχος…
Λιγότερη ανανδρία.
ΥΓ: Πληροφορούμαι ότι ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σχεδιάζει να διαλύσει την ΠΑΣΚΕ. Με σεβασμό του λέω ότι η ΠΑΣΚΕ είναι αυτόνομη, ανεξάρτητη και ακηδεμόνευτη παράταξη.
Η ΠΑΣΚΕ δεν είναι η ταμπέλα της. Πάνω από όλα είναι η ιστορία, οι αγώνες και τα μέλη της.


Φωτόπουλος Νίκος
Πρόεδρος ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News