Dei Energy News

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Πως ξεμπέρδεψα ηλεκτρονικά με τη ΔΕΗ

Γράφει η Ελπίδα Ζαραδούκα
Η ΔΕΗ μας παρουσίασε πρόφατα , μία νέα υπηρεσία την “e-bill”
με την οποία,μπορούμε να έχουμε άμμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς μας, οποιαδήποτε ώρα και οποιαδήποτε στιγμή!
Αναλυτικότερα , η ΔΕΗ πήρε την πρωτοβουλία και έφτιαξε μία ιντερνετική εφαρμογή μέσο της οποίας έχω άμμεσα στην διάθεση μου τους λογαριασμούς (του τελευταίου δωδεκαμήνου) 24 ώρες το 24ωρο, απέκτησα ακόμη τη δυνατότητα να έχω αντίγραφα αυτών καθώς επίσης και να τους αρχειοθετώ στον υπολογιστή μου! Η αλήθεια είναι ότι εξυπηρετεί αρκετά διότι μέσο αυτής της εφαρμογής έχω πρόσβαση και στους λογαριασμούς όλων των ακινήτων που πιθανόν να βρίσκονται στην κατοχή μου.
Κάτι που εξυπηρετεί και νομικά και φυσικά πρόσωπα.Βέβαια προς αποφυγήν παρεξηγήσεων η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι μόνο για ενημέρωση του καταναλωτή, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής των λογαριασμών μέσα από την υπηρεσία αυτή.Οι λογαριασμοί δεν σταμάτησαν να ταχυδρομούνται στην οικία μου φυσικά αλλά έτσι δεν έχω το άγχος μήπως χάσω κάποια ληξηπρόθεσμη ημερομηνία εξόφλησης αυτών.
Η διαδικασία της εγγραφής είναι δωρεάν και πάρα πολύ εύκολη. Συμπλήρωσα μία ιντερνετική φόρμα με κάποια βασικά στοιχεία ταυτοποίησης του χρήστη , το μόνο που χρειάστηκα ήταν ένας λογαριασμός του τελευταίου έτους και η ενεργοποίση του λογαριασμού μου έγινε αυτόματα εκείνη τη στιγμή χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες ! Από εκεί και έπειτα είχα αμέσως την δυνατότητα να συνδεθώ στο “e-bill” και να ενημερωθώ για τους προσωπικούς λογαριασμούς μου .
Πάντως το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν την τάση να είναι οργανωτικοί και τελειομανείς διότι είναι μια εφαρμογή η οποία σου γλιτώνει χώρο (μπορείτε να απαλλαγείτε άφοβα από την στίβα με τους παλαιότερους λογαριαμούς σας) , χρόνο και μπορεί να σας προστατέψει από πιθανές παρεξηγήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News