Dei Energy News

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

κ. Κουκουλόπουλε …… ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ!!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΡΑΛΕΥΘΕΡΗΣ
Mέλος Δ.Σ. ΔΕΗ
Εκπρόσωπος Εργαζομένων


κ. Κουκουλόπουλε, χάσατε την ψυχραιμία σας.
Από ότι βλέπω τελικά αναλάβατε ο ίδιος να επιτίθεστε προσωπικά σε όσους διαφωνούν μαζί σας.
Η ιδιότυπη αυτή κατάδοση των ιδιοτήτων μου στους πολίτες δείχνει  ότι βρίσκεσθε σε ανάγκη.
Βέβαια μπορείτε να λέτε ότι θέλετε. Εξάλλου αυτό κάνετε χρόνια. Λέτε ότι θέλετε.
Προσωπικά δεν με πειράζει. Κάνατε το λάθος όμως να με καταδώσετε σε αυτούς που με γνωρίζουν και το λάθος σας
είναι διπλό για έναν απλό λόγο.
Ότι γνωρίζουν και εσάς. 

κ. Κουκουλόπουλε
   εγώ δεν σας επιτέθηκα προσωπικά.
Με αφορμή την πρωτοβουλία σας με τον κ. Μανιάτη σας έκρινα πολιτικά για γεγονότα.
Όπως και για την συνήθη πρακτική σας να χειραγωγείτε τις ανάγκες του λαού της περιοχής, με πρωτοβουλίες που στόχο έχουν την προβολή και την ψήφο. Τελευταία ανάλογη πρωτοβουλία σας ήταν η επαναρύθμιση της εντοπιότητας, για την οποία δεν συνεννοηθήκατε ούτε με τους  κατοίκους αλλά ούτε και με τους αυτοδιοικητικούς της περιοχής.
Επίσης έκρινα πρωτοβουλίες του κόμματος σας στις οποίες συμμετείχατε και που ήταν αρνητικές για το μέλλον του τόπου.
Δεν θα τις αναφέρω πάλι. Οι πολίτες τις γνωρίζουν. Δεν μου απαντήσατε για αυτές.
Εσείς μου επιτεθήκατε προσωπικά, μετά βεβαίως από τα ανώνυμα παπαγαλάκια σας, που στα SITE δηλώνουν ευφάνταστα και Νεοδημοκράτες!!
    Από το κείμενο σας είναι προφανής η προσπάθεια να βρείτε κάτι επιβαρυντικό εναντίον μου.
Κατορθώσατε να θυμηθείτε και να με καταδώσετε ότι!!
Ως συνδικαλιστής της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ σας επιτέθηκα φραστικά, υπερασπιζόμενος την διαρκή θέση του Συνδικάτου για το 51% στην ΔΕΗ. ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.
Ψεύδεστε όμως. Όσο και αν ψάξετε σε δηλώσεις μου ή στα κείμενά μου και τότε και τώρα πουθενά δεν θα βρείτε ότι συμφωνώ με τον στρατηγικό επενδυτή. Ειδικά τότε που εσείς το προβάλλατε η αξία της Μετοχής έτρεχε με 2€. Επιμένετε ακόμη ότι αυτό δεν ήταν σκάνδαλο; Με 400 εκ. θα παραδίδαμε την ΔΕΗ στον στρατηγικό επενδυτή, όταν μόνον ο ΑΔΜΗΕ θα κοστίσει σχεδόν 2 δις €;
Πότε λοιπόν ταυτίστηκα με τις θέσεις σας σε αυτό το θέμα;
Εμείς στη ΔΑΚΕ μιλάμε χρόνια, πριν από εσάς τους ψευτο-κρατιστές, ότι θέλουμε κοινοπρακτικά σχήματα σε επιμέρους πάγιες και παραγωγικές δομές της εταιρίας. Στα ορυχεία και σταθμούς παραγωγής όχι όμως στο όλον της εταιρίας.
κ. Κουκουλόπουλε,
εμείς οι παλαιοί δεξιοί σε ότι συμφωνούμε το υπηρετούμε. Εσείς αλλάζετε συχνά.
Υπερασπίστηκα λοιπόν μαζί με άλλους ΔΑΚΙΤΕΣ τις θέσεις της ΓΕΝΟΠ και της αυτοδιοίκησης με συνδικαλιστικό τρόπο.
Αν μου χρεώνετε τον τρόπο ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ. Αλλά όλοι είδαν (υπάρχουν τα VIDEO) πως δεν ήταν τραμπουκισμός. Ήταν δυναμική φραστική αντιπαράθεση. Όσο για τραμπουκισμούς ρωτήστε τους φίλους συνδικαλιστές σας κάτι ξέρουν από αυτόν τον τρόπο που χαρακτήρισε το κόμμα σας για μία ολόκληρη εποχή.
Σε κάθε περίπτωση εμείς οι ΔΑΚΙΤΕΣ δεν αγωνισθήκαμε ποτέ με την υποστήριξη του κόμματος μας με στόχο την κατάληψη της εξουσίας.
Εσείς συνοδεύατε δεκαετίες ολόκληρες τους  συνδικαλιστές σας  στις τραμπουκικές επιθέσεις, τάζοντας τους εξουσία την επόμενη ημέρα.
Όσο για το εάν σας επιτέθηκα για να γίνω γνωστός σας θυμίζω ότι:
Ήμουν γνωστός πριν γίνω συνδικαλιστής από την πολιτιστική μου δραστηριότητα, γι’ αυτό και αρκετές φορές με συμβουλευτήκατε για τα ζητήματα του Πολιτισμού και ιδιαίτερα του Πόντου. Συνεργασθήκαμε για αυτά.
Ήμουν επί 6 και πλέον χρόνια Γ.Γραμματέας του συνδικάτου Σπάρτακος με 5.000 μέλη στην περιοχή και πρόεδρος της ΔΑΚΕ.
Ήμουν Αν. Γραμματέας της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και της ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ.
Ήμουν εισηγητής για θέματα ενέργειας σε ημερίδα του Δήμου Κοζάνης με θέσεις που επιβεβαιώθηκαν στο χρόνο. Μπορείτε να ανατρέξετε στα πρακτικά Στα συρτάρια σας είναι.
         Σταματώ εδώ την αυτό-κατάδοσή μου.   
Όσο για την 5η μονάδα του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας. Ξέρουν όλοι ποιος, που πότε μίλησε πρώτος για την ανάγκη κατασκευής της νέας μονάδας.
Όπως ξέρουν όλοι ότι η μονάδα πραγματικά κινδύνεψε ΝΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ να πάει στα αζήτητα, όταν όλοι υπηρέτησαν τα συμφέροντα του Φυσικού Αερίου και από το ΠΑΣΟΚ και από την Ν.Δ.
Θα αποφύγω όμως να κατονομάσω. Δεν βοηθά αυτό, ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες.
        Με την προβολή του συμβολικού ιστορικού σκίτσου του ΑΗΣ Πτολεμαΐδας την πρώτη ημέρα της πυρκαγιάς, κάλεσα όλους στο βαθμό που μου αναλογεί να βοηθήσουμε στην κατασκευή της νέας μονάδας. Δεν ανακοίνωσα στα Μ.Μ.Ε. τις πρωτοβουλίες των στελεχών του κόμματος μου για την επίσπευσή της κατασκευής του. Γιατί εμείς μάθαμε στην παράταξή μας κ. Κουκουλόπουλε, ενίοτε να πράττουμε  και χωρίς να φαινόμαστε.
      Όσο για την υποψηφιότητά μου ως Ευρωβουλευτής.
Μάλλον σας ενόχλησε γιατί τα ποσοστά του κόμματος σας στον νομό δεν ήταν ανάλογα της θέσης σας σε αυτό.
ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.
Αποδέχθηκα την πρόταση του Πρωθυπουργού και της Ν.Δ. που ήταν τιμή για εμένα.
Δεν άλλαξα όμως τις θέσεις μου για την ενέργεια και την ΔΕΗ ούτε προεκλογικά ούτε μετεκλογικά.
Με την ιδιότητα του υποψηφίου Ευρωβουλευτή ανέδειξα τις θέσεις της περιοχής και των συνδικάτων. Καταλαβαίνετε καλά εσείς το πόσο δύσκολο ήταν αυτό και για μένα και για το κόμμα μου.
Όντας υποψήφιος κατέδειξα:
Την υπεραξία των κοιτασμάτων σε δημόσιες τηλεοπτικές κόντρες με κορυφαία στελέχη της παράταξής μου
Την ανάγκη διατήρησης της αδιάσπαστης ΔΕΗ ενάντια στο 30%
Όταν εσείς για να δικαιολογηθείτε πριν το ψηφίσετε, επισκεπτόσασταν το Μαξίμου για να περάσετε στο νόμο τις τροποποιήσεις εκείνες, που ήταν ήδη ενταγμένες από τον οικείο υφυπουργό, ο οποίος μη μιλώντας, σας τις έκανε δώρο για τις δημοσκοπικές ανάγκες του ΠΑΣΟΚ.
κ. Κουκουλόπουλε
δεν έχω κανένα όψιμο ενδιαφέρον.
Είμαι στέλεχος της Ν.Δ. και κάνω αυτό που με ενέτειλαν οι εργαζόμενοι και η παράταξή μου. Είμαι μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΗ Α.Ε. και αυτό είναι ήδη μεγάλη τιμή για μένα.
Μην ανησυχείτε. Δεν θα σας στερήσω εγώ καμία βουλευτική έδρα.
Σας είπα και στο πρώτο μου κείμενο.
Ας είμαστε όλοι ταπεινότεροι, γιατί τις έδρες και τις καρέκλες μας τις δίνει και μας τις στερεί ο ΛΑΟΣ.
Δεν θα επανέλθω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News